End Months Diary Notes: Μάιος 2013

Ποιος είπε πως ο κόσμος είναι εύκολος; Πως δεν χρειάζεται γερά νεύρα και μια επιμονή αστείρευτη; Που να βασίσω το κουράγιο μου; Απαντώ στην έρωτηση αυτή όσο πιο απλά γίνεται: Στην απλότητα. Στην απλότητα της σκέψης και στην απλότητα όλων αυτών των μικρών στοιχείων της ζωής που παραβλέπουμε λόγω της τεράστιας σκιάς που ρίχνει πάνω τους η σκληρότητα της πραγματικότητας.

Όσο περνάει ο καιρός και φορτώνω με χρόνια την πλάτη μου, συνειδητοποιώ την αξία αυτής της απλότητας. Ως άνθρωπος σκεπτόμενος, που πολλές φορές τον βασανίζουν οι αλλεπάλληλες σκέψεις, τείνω να βρίσκω κουράγιο και απάγγειο απο το βοριά του μυαλού μου στην σκέψη εκείνη που έρχεται αβίαστα. Μια σκέψη καθαρή και ήρεμη, που παρουσιάζει την ουσία των πραγμάτων χωρίς περαιτέρω επιπλοκές. Είμαι χαρούμενη-γελάω, είμαι φορτισμένη-κλαίω, εισπνέω-εκπνέω, βλέπω, ακούω, οσφρίζομαι, γεύομαι και νιώθω!

Η μεγαλύτερη αξία της ζωής κρύβεται σε όλα αυτά που δεν μπορείς να εξηγήσεις. Όπως η αγάπη. Αγαπώ χωρίς να ξέρω το γιατί. Δεν με νοιάζει να το μάθω, αρκεί που αγαπώ. Πάνω σε αυτή την τόσο απλή σκέψη βασίζω αυτή τη νέα φιλοσοφία ζωής που τείνω να ακολουθήσω, χωρίς να είναι απόλυτα η επιλογή μου. Η απλότητα σε παρασύρει απο μόνη της. Έτσι απλά...όπως σε χαιδεύει το βραδυνό αεράκι, έρχεται και φρεσκάρει το μυαλό σου.

Ναι, ο κόσμος είναι δύσκολος και σκληρός, η ζωή γεμάτη σκαμπανεβάσματα αλλά άλλο τόσο είναι γεμάτος ομορφιά και αξία και η ζωή στρωμένη απο μοσχομυριστά λουλούδια που σε μεθούν στο πέρασμα σου.

Να έχετε ένα όμορφο καλοκαίρι! Έτσι απλά! :)

Ραντεβού τέλη Ιουνίου.

Word Chimes


 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes