Των αισθησεων

Mile Davis, Photographer: Anton Corbijn


ΦΟΒΟΣ
Στο δέρμα μου πάνω πρόβαλε του φόβου η σφραγίδα
Σαν το μελάνι λέρωσε στο πρόσωπο γραμμές
Και όπως σταγόνες στέγνωναν στα δυο σφιχτά μου χείλη
Πάγωσα και ζήλεψα του θέρους τις φωλιές
   

























Edgar Allan Poe, Photographer: W.S. Hartshorn

ΘΥΜΟΣ
Εισέπνευσα κι ύστερα ένιωσα ενός θεριού ανάσα
Το στόμα μου, τα χέρια μου τρέμαν σεισμικά
Δεν είμαι εγώ...
Μιας δύναμης που σπέρνει...
του θανατά!






















 ΕΡΩΤΑΣ 
Σε χέρια ζεστά αφέθηκα και ρόδισα εντός μου

Το σώμα μου πηλός

Σε ήχους βραδείς ακούμπησα και μέρεψε το ποιόν μου

Στο στέρνο μου  θεός

John Lennon & Yoko Ono, Photographer: Annie Leibovitz


ΧΑΡΑ 
Τρελό το γλέντι που άρχισε

καρδιάς αλαλαγμός

Μέσα μου σα να άνθισε
 του σπόρου ο χορός
Photographer: Edouard Boubat


Photographer: Steve McCurry


ΘΛΙΨΗ
Σήμερα θαρρώ πως ράγισα
πως έχασα κομμάτια
και το κορμί μου άκουσα να κλαίει με λυγμό
Τα ζαρωμένα άκρα μου
φόρος τιμής στον πόνο
σ'ένα τραγούδι που έμοιαζε
για τον ξεριζωμό
























Sigmund Freud, Photographer: Unknown


 Word Chimes


ΑΠΕΧΘΕΙΑ 

Αυτή η γεύση!

Χαλάει των αισθήσεων τον κύκλο...

Αυτή η γεύση!

Μολύνει αέρα, ήχο και ουρανό...




 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes