Victor Segalen: Στηλες

"Να της κάνω τα χατήρια, έτσι ξόδεψα τη ζωή μου. Αγγίζοντας το έσχατο άκρο των δυνάμεων μου, ακόμη ψάχνω κάτι να σκεφτώ, για να της κάνω το χατήρι:

Χαίρεται όταν σχίζει το μετάξι: θα της χαρίσω εκατό πόδια ηχηρού υφάσματος. Ωστόσο, αυτή η κραυγή του δεν της είναι πλέον νέα.

 Χαίρεται όταν βλέπει το κρασί να χύνεται, τους ανθρώπους να μεθούν: το κρασί όμως δεν είναι όπως πρέπει αψύ και αυτοί οι ατμοί δεν την ζαλίζουν πλέον.

Για να της κάνω το χατήρι, θα τεντώσω την ξεφτισμένη μου ψυχή: κομματιασμένη, θα τρίξει κάτω από τα δάχτυλα της.

Και θα σκορπίσω το αίμα μου σαν να τανε κρασί στο ασκί:

Ένα χαμόγελο θα σκύψει, τότε επάνω μου."

Victor Segalen "Στήλες" (εκδ. Ίνδικτος)

Word Chimes

 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes