End Months Diary Notes: Ιουνιος 2014


What I choose to define me is : 


I don't focus on the things I dislike but on the...

 ...Περίεργο που ο άνθρωπος επιλέγει να προβάλει ως πρωταγωνιστή τον κακό του εαυτό. Που επιλέγει να αυτο-χαρακτηρίζεται από όσα αντιπαθεί, όσα τον εκνευρίζουν ή όσα έρχονται αντίθετα με την ιδιοσυγκρασία και το είναι του. 

...Χρειάζεται κανείς διπλάσιο κόπο και ψυχική φθορά για να εκδηλώσει τα αρνητικά του αισθήματα κι όμως εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως είναι ευκολότερο αυτό από το να αφεθούμε σε ότι μας χαρίζει ευφορία.

...Δεν ξέρω αν είναι θέμα συνήθειας ή επιλογής, αλλά ξέρω πως τουλάχιστον το καλοκαίρι είναι μια καλή ευκαιρία για να αλλάξουμε συνήθειες και να επικεντρωθούμε σε ότι θετικό μας προσδιορίζει, μιας και η εποχή είναι ούτως ή άλλως αποτυπωμένη στη συνείδηση μας ως η εποχή της ανεμελιάς. 

Είμαι :
1. Το χαμόγελο στο πρόσωπο μου όταν ξυπνάω από τιτιβίσματα πουλιών.
2. Το χέρι μου όταν χαιδεύει το κεφάλι ενός άγνωστου παιδιού στο δρόμο.
3. Το αστείο μου που φτιάχνει τη μέρα των άλλων.
4. Η φαντασία μου που με αιφνιδιάζει ευχάριστα όταν δεν την περιμένω.
5. Η τρελή μου διάθεση όταν βρίσκομαι ανάμεσα σε φίλους.
6. Η συγκατάβαση μου στα λάθη.
7. Η δίψα μου για γνώση.
8. Η πίστη μου στην καλή πλευρά των ανθρώπων.
9. Η χαρά μου να μοιράζομαι τα πάντα.
10. Η συγκίνηση μου σε ότι δεν με αφήνει αδιάφορη.

Ραντεβού τέλη Ιουλίου. 


Word Chimes














 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes