End Months Diary Notes: Ιανουαριος 2014

2 ευχές με ελπίδα να πραγματοποιηθούν
0 απογοητεύσεις
1 στόχος προς επίτευξη
4 αλλαγές

Κάπως έτσι η ζωή έρχεται σε συνάρτηση με τους αριθμούς. Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν στην μυστικιστική σχέση των αριθμών με τους ανθρώπους ή με τη φύση γενικότερα, ούτε πρόκειται να αναλύσω το Πυθαγόρειο αριθμητικό σύστημα.
Αντ'αυτού θα τολμήσω να πω, πως η ζωή δεν μπορεί να μετρηθεί με κανενός είδους σύστημα λογικής ακολουθίας.

Εύχομαι ο νέος χρόνος να μπορέσει να πραγματοποιήσει μονάχα 2 ευχές. Πίσω απο τις ευχές κρύβονται ίσως οι πιο βαθύτερες ανάγκες μας ή όλα αυτά που νομίζουμε πως μόνο μια δύναμη "έξω από αυτόν τον κόσμο" μπορεί να μας δώσει. Ποια η συμμετοχή μου στην πραγματοποίηση τους; Και ποιος μπορεί να υπολογίσει όλες τις άλλες ευχές που κρύβω μέσα μου και ίσως δεν γνωρίζω ακόμα ότι υπάρχουν; Το μυστήριο της ζωής-ναι σε αυτό το μυστήριο πιστεύω- έρχεται να αλλάξει ότι ήλπιζα, ότι ποθούσα και να μου φέρει στο πιάτο μου μερίδες στα δικά της τα μέτρα. 1,2,3 ευχές...Έπαψα πια να μετράω...Όχι κάθε έτος, μα κάθε λεπτό αυξάνονται και αλλάζουν.

Και έρχεται ξανά η ζωή να με αμφισβητήσει. Να αμφισβητήσει τη θέληση μου για μηδενικές απογοητεύσεις. Κάθε βήμα μοιράζεται, μισή απογοήτευση-μισή ευχαριστία. Με μαθηματικό τρόπο σκέψης, 2 μισά οδηγούν στην ολοκλήρωση. Γιατί η ζωή δεν είναι το 1, το όλον. Είναι πολλά μισά κομμάτια που ενώνονται για να ολοκληρώσουν τη σύνθεση της.
Αν είχα τόξο, το βέλος μου θα στόχευε ένα σημάδι. Μα με ένα βέλος μπορώ να πετύχω πολλαπλούς στόχους. Η ζωή δεν επιτρέπει ποτέ την προσήλωση. Βλέπεις 1, χάνεις 2...Ένα βέλος στη φαρέτρα μου, μα σημαδεύω και με τα δυο μάτια ανοιχτά.

Πολλαπλασιασμός. Με μαθηματικούς όρους ξανά, οι 4 αλλαγές που ελπίζω και σκοπεύω να κάνω στη ζωή μου, φέρουν το μαθηματικό σύμβολο επί (Χ). 1 αλλαγή θα φέρει -τουλάχιστον- άλλη μια και ούτω καθεξής, σαν αλυσιδωτή αντίδραση.

Μπορεί να μην πιστεύω στην εσωτερική σχέση της αριθμολογίας με τη ζωή αλλά κάπως μπορεί να υπολογιστεί με έναν τρόπο αριθμητικό. Μόνο που δεν είναι σύστημα που μπορεί να κατανοηθεί. Απλά αφήνεσαι σε μια ροή, δική της.

 
Word Chimes

 

Top Blogs

Facebook Page

Pinterest

Followers

Follow this blog with bloglovin

Follow Word Chimes